• PDF
  • Ispis
  • Facebok
  • Facebok

(Sarajevo, 11.2.2014. godine) - Edin Puzić je 22-godišnji student prve godine Ekonomskog fakulteta u Sarajevu, koji se izradom web stranica počeo baviti još u osnovnoj školi, gdje je kroz informatičku sekciju stekao osnove izrade web stranica, kada ga je ta oblast zaintrigirala te se odlučio time intenzivnije baviti.

Kako i kada je Projekat zapošljavanja mladih (YEP) otkrio Edina?

Projekat zapošljavanja mladih (YEP) je u saradnji sa Centrom za preduzetništvo Ekonomskog fakulteta u Sarajevu suorganizator CEO konferencija na kojima se Edin angažovao kao volonter. U sklopu volonterskog angažmana, Edin se iskazao kao vrhunski web programer, a sam je razvio tematsku web stranicu CEO Winter konferencije za koju je dobio odlične kritike. Zahvaljući tom iskustvu sa Edinom, Projekat zapošljavanja mladih, kojeg podržava Švicarska agencija za razvoj i saradnju (SDC), mu je povjerio zadatak kreiranja projektne nove web stranice.

Da li se Edinu volontiranje isplatilo?

Koliko je značajan indirektni marketing, dokazuje činjenica da je odmah nakon angažmana na Projektu zapošljavanja mladih, Edin dobio ponudu da kreira web stranicu Udruženja eksperata iz oblasti nekretnina i angažovao se na projektu Bizoo. Inače, Edin je prvi ozbiljni projekat izrade web stranice dobio kada je kreirao web stranicu Fudbalskog kluba Željezničar iz Sarajeva.

Od volontera u samo pola godine Edin postaje poslodavac?!

Edin je na ideju o pokretanju projekta pod nazivom „Made in Sarajevo“ došao dok je radio svoju web stranicu http://www.edinpuzic.me/ na kojoj je napisao da je ista napravljena u Sarajevu (made in Sarajevo). Uz pomoć kolega sa fakulteta Edin je počeo graditi stranicu koja će predstavljati zajednički prostor svih proizvoda, brendova i organizacija, koji su napravljeni u Sarajevu. Putem navedene stranice, IT stručnjaci će lakše doći do tržišta, a velike firme će lakše pronaći potencijalne prilike za posao obzirom da iz dana u dan raste korištenje IT tehnologija, a alati i metodi se svakodnevno usavršavaju. Da je projekat podigao dosta prašine u samo nekoliko dana, dokazuje i činjenica da je zvanična Facebook stranica „Made in Sarajevo“ prikupila skoro 2.000 lajkova i ima 350.000 pregleda.

Projekat zapošljavanja mladih (YEP) od samog početka je dao podršku ovom preduzetničkom poduhvatu, a ubrzo im se pridružuju mnogobrojne organizacije, konsultanti, ličnosti iz javnog života koje podržavaju ovaj projekat. Edinova priča predstavlja primjer pozitivne priče o mladima iz Bosne i Hercegovine koji nastoje iskoristiti vlastiti potencijal, energiju i ambiciju da bi izgradili bolju budućnost za sebe. Ovu aktivnost podržava Projekat zapošljavanja mladih (YEP) i Švicarska agencija za razvoj i saradnju (SDC).